Khamis, 24 November 2011

affiliate

Laporan Percuma Buat Duit Dengan Clickbank

Wednesday, July 23rd, 2008 |
Saya buat satu laporan percuma untuk anda semua. Insyaallah saya akan release satu lagi laporan percuma tak lama lagi tentang Paypal iaitu Bagaimana untuk menyelesaikan Limited Access Paypal. Saya release Laporan Clickbank ini dahulu sebagai Viral Marketing bagi Affiliate Panduan Clickbank.
Dah lama siap laporan tu. Lepas Mawardee release Panduan Clickbank baru saya mengambil keputusan untuk jadikan ia sebagai satu laporan percuma. Saya memang malas nak design ecover. Kalo rajin,saya buat la kot. :P . Tunggu sehari dua lagi saya akan release laporan percuma paypal plak.
Debit Kad Tune money pun saya dah dapat. Cuma tak test lagi untuk transaksi online sebab tak topup lagi. Lagipun saya baru je sampai KL hari ini. Seminggu lebih saya balik kampung untuk menguruskan majlis perkahwinan saya yang tinggal 1 minggu je lagi. Makin berdebar plak rasannya.
clickbank
Jadi anda boleh download report percuma ini di http://www.shamsuriyadi.com/DuitClickbank.zip

Tiada ulasan:

Catat Ulasan