Sabtu, 5 November 2011

BEBAN ANDA

TAHUKAH ANDA APA MASAALAH ANDA ?????????????

Majoriti masaalah utama bagi seorang pelajar ialah masaalah kewangan sama ada di kolej atau universiti dan mana –mana ipta dan ipts yang lain .Hal demikian kerana di institusi pendidikan tinggi menggunakan atau lebih tepat lagi memerlukan sejumlah wang yang besar untuk menampung perbelanjaan mereka bagi meneruskan bidang pengajian masing –masing.

Selain itu, pelajar memerlukan sumber kewangan bagi menjelaskan bil-bil yang tertentu terutamanya bil jalur lebar atau broadband , kerana pelajar memerlukannya bagi menyiapkan tugasan kerja kursus atau assignment yang telah diarahkan kepada para pelajar untuk menyiapkannya.

Pelajar juga perlu menggunakan kewangan mereka bagi tujuan prepaid telefon bimbit mereka. Oleh yang demikian dengan menyertai program part time lumayan dapat menolong anda atau lebih tepat para pelajar kerana program ini dapat menambahkan sumber kewangan mereka jika disertai dengan unsaha yang kuat .Tambahan pula pelajar tidak perlu melakukan apa-apa selain klik sahaja, kerana mesin akan melakukanya secara automatic.Wang pendaftaran hanya perlu sekali seumur hidup sebanyak RM50.00 sahaja.

Tidak percaya,sertailah dahulu.Bahkan dalam tempoh masa tertentu  jika anda didapati tidak berminat wang RM25.00  akan di kembalikan .Selamat berjaya .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan