Khamis, 24 November 2011

cerita

Gila la..I Phone kene blender pun orang berebut beli?


Saya explore youtube. Pastu jumpa video I Phone Kene Blender. Lepas tu dia jual kat ebay. Sekarang ni bid adalah USD888.88 kat Sini. Ni la internet, semua benda boleh jual termasuk la kapal selam.Iphone blender pun jadi.Bukan boleh guna lagi pun iphone tu.
Masih ada 3 hari untuk tamat. Apa yang dia guna ialah video marketing. Dia buat video dia blender I Phone yang menjadi kegilaan ramai masa ni. Orang semua terkejut sebab dia blender betul sampai jadi abu.Betul ke jadi abu? Ada camera trick skit tu.:p
Apa yang dia nak tunjuk ialah kehebatan blender dia boleh hancurkan I Phone. Jadi orang akan berebut² dapatkan blender dia. Apa yang ditawarkan di ebay ialah i phone yang kene blender dan blender dia. Jadi dia ulang² jual benda yang sama. I phone hancur bersama dengan blender dia yang power yang berjaya menghancurkan iphone yang menjadi kegilaan ramai.
Sayangnya kat Malaysia, tahun depan baru la kita dapat iphone. Rasanya masa tu dan keluar versi baru.:p. Lambatnye Malaysia ni. Kalo nak cepat, beli je kat ebay. Mesti ada orang jual tapi stand by la sebab ia akan menjadi rebutan dari orang negara yang tak xde iphone lagi.
Memang power la Apple buat marketing. Jadi macam buku Harry Potter la pulak.Kene serbu. Tapi saya tak minat benda gadget ni. Habiskan duit je. Baik simpan guna untuk buat duit. Biarkan duit bekerja untuk anda, bukan anda bekerja untuk duit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan